• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 077-7277984
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
שונות

טיפים לכניסה מוצלחת למשרד חדש

מתכננים כניסה למשרד חדש? מתכוונים לשדרג משמעותית את המשרד הקיים שלכם? יש כמה דברים שהם בגדר חובה מבחינתכם. המאמר לפניכם יספק טיפים לכניסה מוצלחת למשרד חדש או לשדרוג המשרד. אנחנו יודעים שמעבר למשרד חדש או ביצוע שדרוג רציני למשרד הקיים הוא תהליך לא פשוט, מתיש, כרוך בעלויות רבות, אבל בסוף - רק תרוויחו. משרד מדוגם, נוח ונעים.

מעבר לכך, כבר כולם יודעים שתנאי עבודה חיוביים ואיכותיים מעלים את התפוקה בקרב העובדים.

רכישת ריהוט משרדי

אם יש דבר שאנחנו בסטטוס ריהוט משרדי אוהבים מאוד זהו לקחת משרד ריק מאפס ולהפוך אותו למשרד הראוי לעבודה עם מיטב הרהיטים המשרדיים. שולחנות משרדיים, כסאות עבודה, מחיצות וארונות משרדיים. לכל משרד חדש יש רשימת צ'ק ליסט שחייבים למלא בריהוט. בראש ובראשונה מדובר בשולחנות עבודה מותאמים לעובדים או מערכות אופן ספייס, שיאפשרו עבודה משותפת ופורייה. אי אפשר להתעלם מארונות אחסון מתאימים, מגירות וכסאות.

יש להתייחס גם לאזור הכניסה למשרד. כל עסק צריך פינת המתנה איכותית, שתכלול שולחן קטן וכורסאות המתנה. גם שולחן מזכירה, או דלפק קבלה אם תרצו, הוא פריט ריהוט חובה בכל משרד. חדר נוסף אשר יש לרהט קומפלט הוא חדר הישיבות - עם שולחן ארוך ומותאם לצד כסאות נוחים לישיבות ממושכות.

צביעת המשרד

תתפלאו כמה צביעת משרדים חשובה והכרחית לאווירה נעימה בקרב העובדים ועבור הלקוחות המגיעים לפגישות במשרד. לפני כניסה למשרד חדש חובה לצבוע את המשרד, לוודא שכל הקירות מסוידים בצבעים איכותיים ונעימים. כאשר פונים לשירותים של צביעת משרדים יש לוודא כמה דברים בולטים - שהצביעה נעשית על קרטונים או יריעות ניילון מתאימות על מנת למנוע נזקים לריצוף החדש, שטיחים מקיר לקיר או פרקטים.

לא מעט משרדים ובעלי עסקים לא מעוניינים לבזבז שעות עבודה על הנושא ולכן מומלץ לבחור צבעי מקצועי שמבצע את צביעת המשרד אחרי שעות העבודה – מומלץ בלילה. כלומר, לצמצם למינימום את ההשפעה על שגרת העבודה והעובדים.

בנוסף, עליכם להתייחס גם לחומרי הגלם איתם עובד הצבעי. כמו בדירה פרטית, גם במשרדים המטרה היא לבצע את התהליך פעם אחת ברמה הגבוהה ביותר על מנת להימנע עד כמה שאפשר מצביעה חוזרת לעתים תכופות. תחילה יש לוודא ביצוע של תיקונים קטנים בקירות ואחר כך צביעה עם צבעים אקריליים איכותיים.

כיום אנחנו עדים לטרנד שבו בעלי משרדים שמנסים להימנע מצביעה כללית של כל המשרדים בלבן, אלא מעוניינים בהנפשות שונות. בדקו מראש אם הצבעי שלכם יכול לבצע את העבודה. למשל, צביעת לוגו על הקיר ועוד. 

מחשוב ורשתות תקשורת

אין מחשבים, אין אינטרנט - אין עבודה. זה המצב כיום ב-99 אחוז מהמשרדים. לפני המעבר למשרדים החדשים חובה לא רק לוודא שהם נצבעו היטב ושיש את כל הרהיטים הדרושים, אלא גם את מערכות המחשוב והתקשורת הרלוונטיות. יש לוודא מערכת טלפוניה תקינה, שכל הטלפונים עובדים ומחוברים, שכל השלוחות פעילות וכי העובדים יודעים מה השלוחות של כל אחד.

מחשבים מהירים, אינטרנט תקין ושרתים פעילים אלה הדרישות הסטנדרטיות של כל משרד. כיום אנחנו צריכים לעבוד הרבה עם הדואר האלקטרוני, הדפסות, תפעול אתרי אינטרנט וכדומה. ולכן, מרבית המשרדים יהיו מושבתים לגמרי ללא אינטרנט ומחשוב תקין. כמו ברכישת ריהוט ובביצוע צביעת משרדים, גם כאן כדאי לעבוד מול ספקים אמינים ואיכותיים. תקלות בנושאים אלה יותירו אתכם חסרי אונים וזה דבר שלא תרצו שיקרה. חד משמעית.

מיזוג אוויר

סעיף זה תקף במיוחד לחודשי הקיץ הלוהטים. אי אפשר לעבור למשרד בלי מערכת מיזוג אוויר תקינה, שהוכח כי יכולה להתמודד בעומסים גדולים. כיום בכל משרד יש שורה של מזגנים שעובדים כל הזמן. לפני המעבר עליכם לוודא כי מערכת החשמל במקום תקינה ויכולה לעומד בעומס שיווצר מפעולה רציפה של כל המזגנים ביחד. משרד בלי מזגן הוא פשוט לא ניתן לעבודה.

לסיכום, כאשר עוברים למשרד חדש יש שפע תהליכים שחייבים לוודא שקורים על הצד הטוב ביותר. ביניהם: תיקון פרטי החברה ברחבי הרשת, וידוא הגעה נוחה של רוב העובדים (הסעות עובדים כבר אמרנו?), הכנת תשתית חשמל ועוד. ועדיין יש כמה דברים שחייבים להופיע בראש סדר העדיפויות: ריהוט משרדי איכותי, צביעת המשרד ומחשוב מתאים.