• ניווט מקלדת
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות הפוך
  • A-A-A
השאר פרטים
התקשרו עכשיו: 077-7277984
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
בלוג

ריהוט משרדי למנהלים

ריהוט משרדי למנהליםחברת אטיאסמובילה את ענף הריהוט המשרדי ומציעה ניסיון וידע רב. החברה זוכה למוניטין רב ומעגל לקוחותיה רק הולך וגודל. אטיאס אופיס קולקשיין גאה להציג מגוון פתרונות ומוצרים איכותיים וייחודיים בנושא ריהוט משרדי למנהלים והחברה מציעה מגוון רחב של פריטי ומוצרי ריהוט משרדי לכל דורש. החברה מציעה כסאות, פינות המתנה למשרדים, שולחנות מכל הסוגים, הסגנונות והגוונים, כונניות, דלפקי קבלה, ספריות ועוד. הנכם מוזמנים לעיין בקטלוגים ולבקר באולם התצוגה המרהיב אשר ממוקם בראשון לציון.

בחירה נבונה של ריהוט משרדי למנהלים

מנהלים מעוניינים להקרין ולשדר סמכותיות, איכות ויוקרה. באמצעות בחירת ריהוט משרדי למנהלים של חברת אטיאס ניתן לבחור בסגנון הרצוי והמתאים ביותר לדרישותיו ולאופיו של המנהל. יש מנהלים המעדיפים ריהוט משרדי קלאסי בגוונים של חום, אפור ושחור עם איכות ורמת גימור גבוהה, חומרי גלם כמו עץ איכותי מוקפד ועור וכך הם משיגים מראה יוקרתי ומכובד המשדר סמכותיות ויוקרה. מנהלים אחרים מעדיפים ריהוט מינימליסטי המשקף מודרניות ורוח צעירה והיי טקית. יש מנהלים המעדיפים ריהוט משרדי צעיר וצבעוני המשדר דינמיות, חדשנות ומקוריות.

ריהוט משרדי למנהלים - התאמה אישית למנהל

כסא מנהלים

חברת אטיאס מנוסה ומבינה את צרכיהם המשתנים של המנהלים ולכן היא מציעה פתרונות ייחודיים ואיכותיים ברמה הגבוהה ביותר. ניתן להתאים באופן אישי את סביבת העבודה של המנהל בהתאם לאופיו ועל פי דרישותיו וצרכיו.

נוחות, סגנון ואיכות
חברת אטיאס, מהמובילות בענף הריהוט המשרדי, קשובה לצרכי המנהלים ולכן היא מציעה פתרונות מקוריים ואיכותיים המתאימים לכל המנהלים. ריהוט משרדי למנהלים כולל לרוב שולחן עבודה מרווח, איכותי ונוח העשוי מחומרי גלם כמו עץ מוקפד, מתכת וזכוכית וניתן לשלב בין חומרי הגלם ולשלב צבעים שונים, כסאות מנהלים העשויים לרוב מעור איכותי או משילוב בד איכותי ועור נושם, כונניותת או ספרייה מלאת הוד והדר או במראה צעיר ודינמי, שולחן ישיבות מכובד ומרשים ועוד.

באטיאס ריהוט משרדי יש ייעוץ אישי ומקצועי

צוות העובדים של אטיאס אופיס קולקשיין ישמח לייעץ לכל מנהל או מעצב פנים בבחירת מוצרי הריהוט מתוך מטרה לספק את דרישות המנהל ולהקרין או אופיו וסמכותו. החברה מקפידה באיכות המוצרים ומציעה מוצרי ריהוט משרדי מגוונים המציעים פונקציונליות, נוחות, פאר, סגנון אישי, איכות ועמידות לאורך זמן. מנהלים מבלים שעות ארוכות במשרד ומקבלים לקוחות ועובדים לפגישות, לכן, חברת אטיאס משלבת בריהוט המשרדי אלמנטים המשקפים הצלחה, סמכותיות, השראה, מקוריות ויצירתיות.

קראו עוד: שולחנות מנהלים