- ההבדל בין ריהוט טוב למצויין
- כך תשמרו על ניקיון הרהיטים בבית ובמשרד!
- כיצד לעצב את הבית בצורה הנכונה ביותר?
- מערכות ישיבה מבד לסלון - חידוש רהיטים
- חשיבות הנוחות שלכם במשרד
- התאמה בין הריהוט – אליכם
- להתאים ליקרים שלכם את הריהוט הטוב ביותר
- כך תרגישו בטוחים בבית השני שלכם
- סוגי רהיטים בבתי אבות
- הדרך הטובה ביותר לשמור על הרהיטים שלכם
- רהיטים הם לא רק ליופי
- רהיטים בחדר האמבטיה
- אמנות רהיטים ומה שביניהם
- איך תהפכו את היום שלכם במשרד ליותר נעים?
- למה כדאי להשקיע בריהוט המשרדי שלכם?
- טיפים לכניסה מוצלחת למשרד חדש
- עוברים משרד? כך תבחרו חברת הובלות
- ריהוט העסק שלך בצורה הטובה ביותר
- עיצוב המשרד שלכם באמצעות עץ
- איך לבחור ריהוט משרדי ?
- טיפים לעיצוב פנים של המשרד
- ריהוט יוקרתי למשרדים מעוצבים
איך תהפכו את היום שלכם במשרד ליותר נעים?
הייתם רוצים להפוך את חיי היום יום שלכם במשרד לנעימים יותר? במאמר זה, נסביר את החשיבות של יצירת אווירה נעימה במשרד. בהמשך המאמר, נביא לכם מספר דרכים שיסייעו לכם בהשגת אווירה זו. אנו נתפרס במאמר על פני מספר תחומים. אנו נתייחס לתחום של ניקיון המשרד. בנוסף, אנו נתייחס לעיצוב ריהוט המשרד. ולסיום, אנו נסביר שחשוב להשקיע בעובדי המשרד לא רק כספית, אלא גם ובעיקר- במילים טובות.
מדוע חשוב להרגיש נעים ביום יום במשרד?
מדוע חשוב שתשקיעו בהפיכת המשרד למקום נעים עבורכם? יש לשאלה זו כמה תשובות: הסיבה הראשונה, היא על מנת שיהיה לכם יותר מוטיבציה לביצוע פעולות המכירה. כאשר המשרד אינו מקום נעים עבורכם, אתם תשהו בו מתוך תחושת חוסר ברירה. תחושה זו, עלולה לגרום לכם חוסר ריכוז בפעולות המכירה. לעומת זאת, כאשר תרגישו נעים יותר במשרד, פעולות המכירה יזרמו לכם בקלות יותר.
חשוב לשמור על משרד נקי:
היכן יותר תרצו לשהות- במקום נקי, או מקום מלוכלך? לכן, חשוב מאוד לדאוג שהמשרד יהיה מקום נקי ונעים. כיצד? חשוב מאוד לשכור צוות שיהיה אחראי על ניקיון משרדים. הצוות ידאג לתחזוקת הניקיון השוטפת של המשרד. החל משטיפה יום יומית של המשרד, ועד ניקוי חלונות, דלתות וארונות מעת לעת. חשוב גם לנקות במטלית מעת לעת שולחנות מנהלים.
בחירת ריהוט מעוצב למשרד:
אם אתם באמת רוצים אווירה מיוחדת במשרד, כדאי לכם לרכוש ריהוט משרדי בעיצוב מיוחד. מומלץ שכל סדרת הרהיטים שתרכשו למשרד תהיה בעלת אותם גווני צבעים. חשוב גם, שלכל הריהוט יהיה גם ציפוי אחיד, וצביעה אחידה. בעת בחירת הריהוט המעוצב, חשוב להשקיע גם בבחירת הרהיטים לעובדים. מומלץ לעצב לעובדים סביבה המזכירה סביבה של מנהלים. מומלץ לרכוש שולחנות עבודה קטנים איכותיים, כמו שולחנות מנהלים. מומלץ גם לרכוש לעובדים כיסאות מעור המזכירים כסאות מנהלים. אין צורך שגודל הכיסא של העובד יהיה זהה לכיסא המנהל, אלא רק הצורה.
להשקיע ביחס אל עובדי המשרד:
אמנם, חשוב מאוד להקפיד על ניקיון משרדים, ובחירת ריהוט מעוצב. אולם, אין זה מספיק. כדי לשמור על אווירה נעימה במשרד, יש לתת יחס יפה ומכבד לעובדי המשרד. יש לדבר אליהם בצורה יפה ומכובדת. מומלץ לתת בחגים מתנות לעובדים. חשוב להחמיא לעובדים על כל הצלחה קטנה שלהם. מומלץ לתת לעובדים זמן מספיק להפסקה. והעיקר: לתת לעובדים במילים את התחושה שהם חשובים, ושהעבודה שלהם חשובה.