- עובדים מהבית? 4 טיפים לעיצוב חלל העבודה הביתי
- הכי רלוונטי לימים אלו: כך תיצרו סביבת עבודה מהבית שהיא בול בשבילכם
- אטיאס מציגים: איך עובדים מהבית ושומרים על הנוחות במשרד
- יתרונות וחסרונות של עבודה מהבית: זמן להכיר
- עיצוב משרד ביתי – איך עושים את זה?
- מחיצות
- מחיצות open space
- סביבת עבודה ארגונומית
- שולחן עבודה - אלמנט חשוב ומקצועי בעסק
- ריהוט משרדי השוואת מחירים
- ריהוט משרדי עודפים
- עיצוב משרד
- כונניות למשרד
- שולחן כתיבה - איפה כדאי לרכוש?
- כסאות למנהלים
- ריהוט משרדי – לא למשרדים בלבד
- ריהוט משרדי איכותי לחללי עבודה משותפים
- רכשו רהיטי איכות - לשימוש מועיל
- העברת ריהוט משרדי בדרך בטוחה ויעילה
- כסאות משרד
- שולחנות משרדיים
- כל הסיבות למה לא מומלץ לקנות שולחן משרדי יד 2
- מחדשים את המשרד עם רהיטים חדשים
- דלפקים – הרהיט הכי נכון למשרד שלכם
- לעצב את המשרד בקלות עם אטיאס
- מסביב לשולחן – כל מה שחשוב לדעת על שולחן לחדר ישיבות
- ריהוט משרדי לפי בחירת הלקוח
- בחירת כסאות מנהלים
- חידושים בענף ריהוט משרדי
- כונניות
- כסאות מחשב
- כסאות משרד איכותיים
- כסאות מזכירה
- מדוע לבחור באטיאס
- ריהוט למשרד
- ריהוט משרדי איכותי
- ריהוט משרדי במבצע
- ריהוט משרדי בראשון לציון
- ריהוט משרדי חדש לבית
- ריהוט משרדי יוקרתי
- ריהוט משרדי לבית
- שולחנות מחשב
- ריהוט למשרד עורכי דין
- ריהוט משרדי להיי טק
- ריהוט משרדי מודרני
- ריהוט משרדי עץ מלא
- הכסאות של אטיאס
- ריהוט משרדי למנהלים
- ריהוט משרדי מעוצב
- כסאות למשרד
- ריהוט מתכת
- שולחנות למשרד
- שולחן מנהלים
- ריהוט משרדי מתקדם
- איך למצוא חברת ניקיון מעולה
- ריהוט גן
- חנות מזרנים מומלצת
סביבת עבודה ארגונומית
יצירת סביבת עבודה ארגונומית מאפשרת עבודה בתנאים נוחים ומותאמים לעובד ולאופי העבודה.
מהי ארגונומיה?
ארגונומיה היא מדע המאפשר הבנת הצורך בסביבת עבודה מותאמת אישית לעובד, כך שתתאפשר עבודה במשך זמן ללא גרימת נזקים או תחושת אי נוחות. לעתים אנשים נמנעים מבירור לגבי יצירת סביבת עבודה ארגונומית במקום עבודתם, מכיוון שהם חושבים שמדובר במשימה המחייבת השקעת משאבים רבים. אולם, אפשר ליצור בקלות סביבת עבודה ארגונומית, אם מבינים מה נדרש בכדי לעשות זאת.
איך יוצרים סביבת עבודה ארגונומית
בכדי ליצור סביבת עבודה ארגונומית יש להקדיש לכך חשיבה כבר בשלב תכנון מקום העבודה. הגדרת אופי העבודה תשמש כשלב הראשון בהבנה איך ליצור סביבה תואמת למשימות הנדרשות מהעובדים. למשל, אם מדובר במקום עבודה העוסק בטלמרקטינג, נבין כי יש צורך בישיבה ממושכת וקיום שיחות טלפוניות ולכן נתכנן עמדות עבודה המאפשרות קיום שיחות טלפוניות בקלות (שימוש בטלפון נוח, באוזניות, בשולחן בגובה מתאים ובכיסא נוח התומך בגב העובד לאורך זמן).
כאשר מדובר בעסק המצריך שימוש רב במחשב, כגון חברות הייטק, נחפש שולחנות רחבים למסך מחשב, מקלדת וגישה נוחה לעכבר, כך שהיד לא תתעייף בקלות. גובה המסך ומרחקו מהעובד יאפשרו התבוננות ממושכת והעברת מבט מהירה מהמסך למקלדת, ללא תחושת כאב ראש או כאבי עורף וגם לזווית התאורה ועוצמתה יש חשיבות רבה.
הצעד הבא בהקמת סביבת עבודה ארגונומית, הוא לפנות לחברה המייצרת ריהוט איכותי, עמיד ונוח, אשר תיתן לכם את פתרונות הריהוט הנדרשים לעסק שלכם. חשוב שחברה כזו תוכל להציע לכם פתרונות מגוונים לישיבה נוחה, תוך תמיכה בגב ובעורף העובד, ושולחנות מותאמים לגובה העובד ולשימוש הנדרש (מקום למקלדת, למסך רחב, לניירת רבה וכו'). רכישת ריהוט משרדי אגרונומי מחברה בעלת ניסיון רב, היא צעד חשוב ביצירת סביבת עבודה נוחה המאפשרת לעובדים להישאר מרוכזים לזמן רב, ולמנוע תלונות על כאבי ראש, עייפות, כאבי גב ועוד.
נקודה חשובה ברכישת ריהוט משרדי של חברת אטיאס היא בדיקת התאמת הריהוט גם לסוג העבודה הנדרשת, כפי שפירטנו לעיל, אך גם התאמת עמדת העבודה לעובד ספציפי. לא כולם שוקלים אותו דבר וגם הגובה הוא נתון משתנה. בנוסף, לא דומה עמדת העבודה של המנכ"ל לעמדת העבודה של המזכירה או של עובד אחר, לכן כדאי לוודא שיש אפשרות להתאמה אישית של הריהוט ופתרונות ישיבה הכוללים כסאות מחשב וכסאות מנהלים.
חשיבה מוקדמת על תכנון סביבת עבודה ארגונומית, תניב לכם תפוקה גדולה יותר ועובדים מרוצים.