בלוג
- עובדים מהבית? 4 טיפים לעיצוב חלל העבודה הביתי
- הכי רלוונטי לימים אלו: כך תיצרו סביבת עבודה מהבית שהיא בול בשבילכם
- אטיאס מציגים: איך עובדים מהבית ושומרים על הנוחות במשרד
- יתרונות וחסרונות של עבודה מהבית: זמן להכיר
- עיצוב משרד ביתי – איך עושים את זה?
- מחיצות
- מחיצות open space
- סביבת עבודה ארגונומית
- שולחן עבודה - אלמנט חשוב ומקצועי בעסק
- ריהוט משרדי השוואת מחירים
- ריהוט משרדי עודפים
- עיצוב משרד
- כונניות למשרד
- שולחן כתיבה - איפה כדאי לרכוש?
- כסאות למנהלים
- ריהוט משרדי – לא למשרדים בלבד
- ריהוט משרדי איכותי לחללי עבודה משותפים
- רכשו רהיטי איכות - לשימוש מועיל
- העברת ריהוט משרדי בדרך בטוחה ויעילה
- כסאות משרד
- שולחנות משרדיים
- כל הסיבות למה לא מומלץ לקנות שולחן משרדי יד 2
- מחדשים את המשרד עם רהיטים חדשים
- דלפקים – הרהיט הכי נכון למשרד שלכם
- לעצב את המשרד בקלות עם אטיאס
- מסביב לשולחן – כל מה שחשוב לדעת על שולחן לחדר ישיבות
- ריהוט משרדי לפי בחירת הלקוח
- בחירת כסאות מנהלים
- חידושים בענף ריהוט משרדי
- כונניות
- כסאות מחשב
- כסאות משרד איכותיים
- כסאות מזכירה
- מדוע לבחור באטיאס
- ריהוט למשרד
- ריהוט משרדי איכותי
- ריהוט משרדי במבצע
- ריהוט משרדי בראשון לציון
- ריהוט משרדי חדש לבית
- ריהוט משרדי יוקרתי
- ריהוט משרדי לבית
- שולחנות מחשב
- ריהוט למשרד עורכי דין
- ריהוט משרדי להיי טק
- ריהוט משרדי מודרני
- ריהוט משרדי עץ מלא
- הכסאות של אטיאס
- ריהוט משרדי למנהלים
- ריהוט משרדי מעוצב
- כסאות למשרד
- ריהוט מתכת
- שולחנות למשרד
- שולחן מנהלים
- ריהוט משרדי מתקדם
- איך למצוא חברת ניקיון מעולה
- ריהוט גן
- חנות מזרנים מומלצת
שולחן כתיבה - איפה כדאי לרכוש?
כיצד בוחרים את החנות לרכישת הרהיטים? מה חשוב לדעת לפני שמזמינים את הרהיט? קראו על כך במאמר הבא.
כאשר מזמינים פינות המתנה, כסאות מנהל או כל רהיט אחר - חשוב מאוד למצוא את החנות המומלצת והמועדפת. זו שאפשר יהיה לבצע בה קניה מוצלחת ומשביעת רצון. וזאת כי החנות משליכה בצורה ישירה על הצלחת הקניה שלכם, ועל שביעות הרצון שלכם מהרכישה. בחרו את החנות בתבונה והיו מרוצים מקניה מוצלחת.
היכן כדאי לקנות ריהוט משרדי?
- מקצועיות - חשוב לכם לבחור חנות מקצועיות. חנות בה מכירים את תחום הרהיטים לעומק ויודעים להתאים לכל לקוח את המוצר הרצוי לו - בהתאמה מושלמת. וזאת כדי שגם אתם תקבלו מענה הולם לצורך שלכם ותהיו מרוצים מרהיטים מותאמים לשימוש שלכם.
- איכות - חובה לוודא כי אתם פונים אל חנות שמספקת לכם מוצרים ברמת איכות גבוהה ביותר. רהיט לא איכותי לא עונה על הצרכים שלכם ועד מהרה הוא מתקלקל. לא נעים לגלות לאחר תקופת שימוש קצרה כי הרהיט מתפורר או מתפרק. זה עלול לקרות אם בוחרים ברהיטים לא איכותיים. פעמים רהיטים אלו יהיו זולים בצורה משמעותית ולכן תשתכנעו לרכוש אותם. אך מסתבר שהמחיר הזול הזה מוצדק. אם המוצר לא שווה יותר מזה הוא לא יענה על הצרכים שלכם. מוטב לכם לבחור מוצר יקר יותר שיוכל לשמש אתכם לאורך זמן.
- התאמה - רהיט אמור להתאים לשימוש העתידי בו ולכן עליכם לפנות אל חנות בה מתאימים לכל לקוח את הרהיטים הרצויים לו. ההתאמה תיעשה בהתחשב במידות שאתם מביאים. יש מקרים בהם הצוות המקצועי יבצע מדידות בבית או בבית העסק, כדי להתאים את הרהיטים ולייצר ואתם בדיוק לפי מידות השטח שמיועד לרהיט.
- עיצוב - טכנולוגיות הייצור מאפשרות לעצב רהיטים בסגנונות מדהימים. גם אתם תוכלו לבחור רהיטים למשרד בעיצוב ייחודי שמתאים לעסק שלכם. תוכלו לבחור צבעים כלבבכם ועיצובים מתקדמים ומרשימים. כך תשיגו את המראה המושלם לעסק שלכם.
- שירות - אי אפשר לוותר על שירות טוב. כיוון שהשירות של אנשי המכירות מסייע לכם כלקוחות לבצע את הקניה הנכונה לכם. כאשר יש לכם תשובה לכל שאלה, הכוונה מקצועית וכן מענה סבלני ומפורט אתם יכולים לערוך את הקניה שלכם בצורה בטוחה ומוצלחת יותר. יש לכך בהחלט השפעה על ההצלחה שלכם.
חשוב לנהל את הקניה בצורה חכמה. כך שהיא תתברר כחכמה ומוצלחת לאורך זמן, ותשרת אתכם היטב בדיוק כמו שאתם רוצים!